Fond časova: godišnji broj časova se definiše u prvoj nedelji početka kursa, jer zavisi od praznika i raspusta. Predviđen broj časova je 30 (+/- 2 časa).
Rate: podeljenje su na jednake iznose i ne vezuju se za broj održanih časova u toku meseca. Ceo sistem naplate i organizacije se najbolje vidi kroz kalendar održavanja časova koji se dobija na početku kursa, nakon definisanja termina.
Sistem učenja: Na osnovu iskustva iz prethodnih godina fokus na ovim časovima stavili smo na školsko gradivo i na postizanju dobrih ocena u školi. Naravno da, ukoliko je neki učenik, ili pak cela grupa, naprednija i uspeva samostalno da savlada gradivo, onda menjamo plan rada i dodajemo nove materijale.
Fond časova: godišnji broj časova se definiše u prvoj nedelji početka kursa, jer zavisi od praznika i raspusta. Predviđen broj časova je 30 (+/- 2 časa).
Rate: podeljenje su na jednake iznose i ne vezuju se za broj održanih časova u toku meseca. Ceo sistem naplate i organizacije se najbolje vidi kroz kalendar održavanja časova koji se dobija na početku kursa, nakon definisanja termina.
Sistem učenja: Na osnovu iskustva iz prethodnih godina fokus na ovim časovima stavili smo na školsko gradivo i na postizanju dobrih ocena u školi. Ukoliko je učenik napredniji i uspeva sam da savlada školsko gradivo onda pravimo novi plan rada i uključujemo i druge knjige i materijale, sve u dogovoru sa roditeljima.
Koriste se knjige akreditovanih stranih izdavača.
Priprema za polaganje Telc/TestDaF i Gete ispita.
Po dogovoru se bira knjiga i dinamika rada.
Časovi se održavaju preko Skype-a. Profesor u toku časa koristi belu tablu za pisanje, vidljivost pisanog teksta na tabli je odlična - tako da se odaje utisak virtuelne učionice.
Fond časova: godišnji broj časova se definiše u prvoj nedelji početka kursa, jer zavisi od praznika i raspusta. Predviđen broj časova je 30 (+/- 2 časa).
Rate: podeljenje su na jednake iznose i ne vezuju se za broj održanih časova u toku meseca. Ceo sistem naplate i organizacije se najbolje vidi kroz kalendar održavanja časova koji se dobija na početku kursa, nakon definisanja termina.
Sistem učenja: Kada je reč o poluindividualnim časovima, jako je važno da učenici koji bi bili zajedno na časovima budu na istom nivou znanja jezika. Sistem rada se dogovara na početku kursa, ukoliko su deca naprednija i uspevaju sama da savladaju školsko gradivo, onda dodajemo dodatne materijale i koristimo naprednije knjige.